Internet
je médium, stejně jako televize nebo noviny, které je velmi rozšířené
mezi širokou veřejností, potencionálními zákazníky. Někteří jej
používají pro zábavu, jiní pro práci, ale drtivá většina ho používá pro získávání informací.
Na rozdíl od novin a televize je internet médium plně otevřené, a je
proto velmi jednoduché, abyste se vyhledanou informací stali právě Vy. Dnes, kdy je používání internetu samozřejmostí, by měla být prezentace na internetu nezbytnou součástí každé firmy. Prezentace Webové
stránky jsou především vizitkou, prezentací a katalogem. Pro někoho
mohou být i obchodem, či vlastně jediným kontaktem se zákazníkem.
Webové stránky tvoří dobré jméno firmě, organizaci či osobě, kterou na
internetu prezentují. Představují firemní kulturu vizuální formou a
předávají lidem důležité informace o výrobcích a službách. Prezentace na internetu je snažší a rychlejší než vizitka, letáček nebo reklama v tisku. Zviditelnění Kdo
ještě používá zlaté stránky? Lidé dnes vyměňují telefonní seznamy za
internetové vyhledávače a katalogy, které se tak stávají jejich
hlavními zdroji kontaktů. Pokud je firma dobře zavedená v těchto
katalozích a je k nalezení ve vyhledávačích, zákaznící si Vaší webovou
stránku jistě najdou. Kdo nemá vlastní webovou stránku, firemní email, jako by v moderní společnosti ani nebyl. Aktuální informace Webové
stránky nabízí prakticky nejrychlejší informace o činnosti, službách a
kvalitách majitele stránek. Na webových stránkách mohou být aktuální
informace během několika vteřin a jsou ihned dostupné všem
návštěvníkům. Snadno tak lze přidávat a měnit aktuální slevy, výprodeje
nebo změnu pracovní doby, nemoc, atp. Prezentace se očekává Od
každé zavedené firmy se očekává, že své webové stránky má. Dnes je
prezentace na internetu naprosto běžná. Je tedy potřeba vyjít svým
zákazníkům vstříc kvalitními webovými stránkami. I pro malou začínající firmu se webové stránky vyplatí a umožní jí tak rozlet ve svém oboru. Zvýšení zisků Webové
stránky umožňují kvalitní prezentaci, a tím i získání nových
návštěvníků, potenciálních zákazníků. Nabídněte návštěvníkům Vaše
produkty či služby a za pomoci kvalitních webových stránek dokažte, že
Vám na zákaznících opravdu záleží. Webové stránky Vám umožní informovat
Vaše zákazníky i zaměstnance rychle a efektivně. Ušetříte tak čas a poplatky. Nízká cena Díky
nízkým nákladům a širokému pokrytí jsou webové stránky tou pravou
volbou. Kvalitní webové stránky lze vytvořit za rozumnou cenu a ani
jejich následný provoz není nikterak drahý. Rozumnou považujeme ve
srovnání s jinou formou prezentace, tedy například s tištěnými
reklamními letáčky nebo katalogy, kde návhr, tisk a následné rozšíření
stojí mnohem více. Navíc je taková reklama pouze lokální (tedy město,
kraj, apod.). Prezentace na internetu je oproti tomu celosvětová. |